« 楽しい顔 | Main | こたろうの大きさ »

October 05, 2005

反抗期?

4ヶ月ぐらいになると、自分が上位になろうとして、反抗期が訪れるとペットのしつけ本に書いてありましたが、今、ちょっとそうかなと思います。
気に入らないことがあって、テーブルの脚や壁におしっこをかけると言うことがここ数日の間に2回ありました。
1回はその瞬間を見ていなかったので、無視をして処理するしかできませんでした。
今日は2回目、その場を目撃したので、怒りまくりました。すると、逆切れみたいに興奮しまくって吠えていました。
むむむ・・!自分を偉いと思っているのかも!サークルに入れて他の部屋に行って新聞を読みました。20分ぐらいして戻ってみると、プルプル状態でお座りをして待っていました。
しかし、そんなのは一瞬のこと。またすぐにこたろう怪獣に戻っていました。マットをぼろぼろにし、クッションのファスナーを噛みちぎり、畳マットを食べています。
おいしいの~?

|

« 楽しい顔 | Main | こたろうの大きさ »

Comments

なんとまあ。これは大変ですね。

Posted by: s | October 06, 2005 at 09:01 AM

パールさんに反抗するとは、
ええ度胸ですね。

Posted by: ゴッドマザー | October 07, 2005 at 06:51 PM

I'm gone to say to my little brother, that he should also pay a quick visit this website on regular basis to obtain updated from newest information.

Posted by: Coleman | October 27, 2013 at 03:21 AM

This design is steller! You certainly know how to keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!

Posted by: nslab.tu.ac.kr | March 31, 2014 at 05:41 PM

This iѕ а topic tҺat is close tо my heart... Cheers! ԜҺere aгe your contact dewtails tɦough?

Posted by: Dorris | April 29, 2014 at 05:07 PM

Wow that waѕ strange. Ӏ juѕt wrote an incredibly long comment but ɑfter Ӏ clicked submit my ϲomment didn't ѕhow up. Grrrr... աell I'm not writing ɑll that oѵer ɑgain. Anyѡay, ʝust ԝanted to ѕay superb blog!

Posted by: Angeles | June 03, 2014 at 02:52 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/56288/6270563

Listed below are links to weblogs that reference 反抗期?:

« 楽しい顔 | Main | こたろうの大きさ »